lunes, 4 de abril de 2011

REFORMULACIÓ DE L'ACTIVITAT 5 DE L'ESPAI TEMPS

REFORMULACIÓ DE L'ACTIVITAT 5 DE L'ESPAI TEMPS



Després de plantejar els activitats en els quals vaig plantejar 2, una la de PENTEM AMB XOCOLAT, i, l'latra amb FARINA.   He vist les activitats de les meves companyes que han plantejat, per l'aula hem segueix agradant més la meva, que havia plantejat ( Xocolata) però per l'activitat de casa m'agrada molt l'activitat de la Maria Teresa, i Rosa Gou, la trobo molt adequada i original, per la pareja que han fet, crec que ha donat un resultat adient.

Jo em quedaria amb l'activitat que fet jo encara que es pot retocar, ho podem fer entre tots, i en quan a la de casa  faria la de Mª. Tresa i, Rosa Gou.

Per aquest motiu, com a conclusió crec que tots/es nosaltres com a grup hem tingut unes bones idees  a les activitats proposades relacionedes a l'espai, i temps. La meva opinió sobre l'activitat de la llar, i l'aula penso que han estat  els més acertades els que vam exposar a classe, davant la Coxi. Per tot això, crec que els podem reformular una mica com ens va dir la nostra professora, i així millorem els objectius que volem que el nen treballe, i desenvolupi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario